Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013

Η επιστολή στα κόμματα και τους βουλευτές Πιερίας

Στις 16 Απρίλη η ΣΕ έστειλε την παρακάτω επιστολή στα κόμματα και τους βουλευτές του νομού. Απάντηση πήραμε από ένα κόμμα το ΚΚΕ και από τους βουλευτές: 
1. Γ. Κωνσταντόπουλο 
2. Ο Κ. Κουκοδήμος αρνήθηκε να μας απαντήσει στην ουσία της επιστολής λέγοντας ότι συνυπογράφει την επιστολή της πανπιερικής επιτροπής 
3. Α. Μάνη-Παπαδημητρίου αρνήθηκε να απαντήσει στην ουσία λέγοντας ότι έχει εκφράσει τις απόψεις της στην πανπιερική επιτροπή. 
4.Ο Δ. Χριστογιάννης αρνήθηκε να μας απαντήσει τελείως. 
.
Δημοσιεύουμε τις επιστολές ως έχουν με την σειρά που πήραμε τις απαντήσεις. 
Απαντήσεις που δεν υπάρχουν σημαίνει ότι δεν τις πήραμε.
Δηλαδή:
1.     Η Ν.Δ. δεν μας απάντησε
2.     Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μας απάντησε
3.    Το ΠΑΣΟΚ δεν μας απάντησε
4.    Η ΔΗΜΑΡ δεν μας απάντησε
5.    Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δεν μας απάντησαν
6.    Το ΚΚΕ απάντησε θετικά.

Η επιστολή μας που στάλθηκε και επιβεβαιώθηκε η παραλαβή της:
ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΙΓΙΝΙΟΥ                        

Προς:
α) Κόμματα
1.     Ν.Δ.
2.     ΣΥΡΙΖΑ
3.     ΠΑΣΟΚ
4.     ΔΗΜΑΡ
5.     Ανεξάρτητοι Έλληνες
6.     ΚΚΕ
β) Βουλευτές Πιερίας
1.     Γ. Κωνσταντόπουλος
2.     Κ. Κουκοδήμος
3.     Α. Μάνη-Παπαδημητρίου
4.     Δ. Χριστογιάννης

Θέμα: Διόδια Αιγινίου – Ανοικτή Επιστολή

Όπως γνωρίζετε από τις 28-1-13 λειτουργούν Διόδια στο Αιγίνιο μετά από σχετική κυβερνητική απόφαση και σε εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης που κυρώθηκε με τον Ν.3605/07.  Από τότε ξεκίνησαν και συνεχίζονται αγωνιστικές κινητοποιήσεις του λαού της Πιερίας.  Οι λόγοι και οι στόχοι του αγώνα μας, σας γνωστοποιήθηκαν επανειλημμένα αλλά και με σαφήνεια στην από 26-2-13 (συνημμένη) επιστολή του Δήμου Πύδνας – Κολινδρού προς εσάς.
Τα διόδια αυτά ως δεύτερα μεταξύ Πιερίας – Θεσσαλονίκης και αφού απέχουν 12 Km από τα των Μαλγάρων συνιστούν παρακώλυση συγκοινωνίας με διαρκές μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων, δεν παρέχεται επιλογή άλλης διαδρομής αφού ούτε υπάρχουν, ούτε μπορεί να γίνουν παράδρομοι και επιφέρουν τεράστιους κινδύνους ατυχημάτων στην Παλαιά Εθνική Οδό από Χαλκιδώνα ως Αιγίνιο λόγω της υπέρμετρα αυξημένης κυκλοφορίας, κυρίως βαρέων οχημάτων, που αποφεύγουν τα δυσβάσταχτα διπλά τέλη διέλευσης.
Επιπλέον καταστρέφουν τουριστικά, οικιστικά και παραγωγικά την Πιερία, δημιουργώντας συνθήκες δύσκολης πρόσβασης και αποκρουστικής εικόνας για τον Νομό μας, ο οποίος έχει ιστορικά άμεση σχέση και εξάρτηση οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά με την συμπρωτεύουσα.
Για τους λόγους αυτούς δεν λειτούργησαν τα διόδια αυτά εδώ και τρία χρόνια.  Αναγνώρισε η τότε κυβέρνηση το χονδροειδές λάθος χωροθέτησής τους και έπραξε ανάλογα.  Δυστυχώς όμως δεν τροποποιήθηκε η σύμβαση και δεν καταργήθηκαν όπως θα έπρεπε.  Αυτό πρέπει να γίνει τώρα.
Σας απευθύνουμε την παρούσα ανοικτή επιστολή και σας καλούμε να πάρετε θέση.  Να μας απαντήσετε καταρχήν έγγραφα και αν συμφωνείτε μαζί μας, να μας ενημερώσετε για το τι σκοπεύετε να πράξετε.
Σας ευχαριστούμε και περιμένουμε την απάντησή σας.

                          Αιγίνιο 16 – 04 – 2013
                   
Για τους «Πολίτες για την Κατάργηση Διοδίων Αιγινίου»
Η Συντονιστική
Επιτροπή:
                         Θανάσης Γιαγκόπουλος
                         Δημήτρης Γκέκας
                         Αντώνης Γκογκίδης
                         Σάκης Κρομύδας
                         Μάκης Ματσκίδης
                         Δημήτρης Χνούδας
===============================================

Οι απαντήσεις:

ΑΝΝΑ ΜΑΝΗ-ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΝΕΑΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΟΥ 2, ΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΤΗΛ: 2351034001, fax: 2351034811 
Email: annamani@otenet.gr

ΠΡΟΣ:  «Πολίτες για την Κατάργηση Διοδίων Αιγινίου».

   Σε απάντηση σχετικής επιστολής σας,  σας γνωστοποιώ ότι οι θέσεις και 
ενέργειές μου σχετικά με τη λειτουργία των Διοδίων του Αιγινίου έχουν ήδη καταστεί 
γνωστές κατά τη διάρκεια των συνελεύσεων στα Δημαρχεία Κατερίνης και Αιγινίου,
παρουσία της  Παμπιερικής Επιτροπής Αγώνα καθώς και  όλων των εμπλεκομένων 
φορέων.

                                                                        Με εκτίμηση
                                                            Άννα Μάνη-Παπαδημητρίου
                                                  Βουλευτής Πιερίας  Νέας  Δημοκρατίας
================
Δρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Βουλευτής Ν. Πιερίας – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

                                                Κατερίνη 19/6/2013

Ευχαριστώ για την επιστολή που μου στείλατε.
Εκτιμώ και σέβομαι τον αγώνα που κάνετε για το μεγάλο θέμα των πολλών διοδίων 
στην Πιερία.
Εκφράζετε τις ανεξάντλητες δυνάμεις της κοινωνίας των Πολιτών στην 
Πιερία.
Μετέφερα επανειλημμένα σε όλα τα κέντρα αποφάσεων για τα διόδια εντός και 
εκτός της Βουλής την φωνή σας και τις αγωνίες σας για το μέλλον του τόπου μας που 
υποθηκεύεται από αντίστοιχες ενέργειες.
Στα πλαίσια της αντιπροσωπευτικής κοινοβουλευτικής μας Δημοκρατίας αυτός είναι 
ο ρόλος μου και αυτόν υπηρετώ.
Κατέθεσα με αναφορά στην Βουλή των Ελλήνων την επιστολή σας και ελπίζω 
σύντομα ο αρμόδιος Υπουργός να απαντήσει οπότε θα σας κοινοποιήσω την 
απάντηση του.

Με εκτίμηση

Γ. Κωνσταντόπουλος
===========

Το ΚΚΕ: 

Να καταργηθούν τα διόδια του Αιγινίου.

Δεν υπάρχει μικρός ή μεγάλος αγώνας των εργαζομένων και του λαού, που το ΚΚΕ να μην πρωτοστατεί ή να μη συμμετέχει ενεργά. Σήμερα, σε συνθήκες γενικευμένου σαρώματος σε Ελλάδα και ΕΕ, το ΚΚΕ δίνει πρωτοπόρα τη μάχη για το εμπόδισμα των βάρβαρων μέτρων και την ανακούφιση της εργατικής - λαϊκής οικογένειας.
Το ΚΚΕ αγωνίζεται για  έναν  δρόμο ανάπτυξης όπου το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο, τα αεροδρόμια, τα λιμάνια και κάθε άλλη υποδομή πρέπει να ανήκουν αποκλειστικά στο λαό που θα τα χρησιμοποιεί ελεύθερα, χωρίς κανένα χαράτσι.
Από την πρώτη στιγμή, αγωνιζόμαστε μαζί με τους κατοίκους της Πιερίας  για την κατάργηση των διοδίων στο Αιγίνιο και της Λεπτοκαρυάς καθώς επίσης και για την κατάργηση όλων των διοδίων από άκρη σ άκρη σε όλη τη χώρα.

Το ΚΚΕ όχι μόνο  καταψήφισε τις ληστρικές-αποικιοκρατικές  συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων, όχι μόνο έκανε κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις με  επίκαιρες ερωτήσεις  αλλά και προτάσεις νόμου στη Βουλή για την κατάργηση των διοδίων,  αλλά είναι αυτό το κόμμα που  από το 2007 πρώτο βρέθηκε μαζί με άλλους αγωνιστές στα διόδια όλης της χώρας σηκώνοντας τις μπάρες για ελεύθερη διέλευση, ζητώντας να καταργηθούν τα διόδια, να πάψουν οι δρόμοι να αποτελούν ιδιοκτησία των εργολάβων, που κάνουν μπίζνες με τα χρήματα του λαού και εισπράττουν το χαράτσι στους αυτοκινητόδρομους. Εξάλλου μέλη και στελέχη του ΚΚΕ σύρθηκαν στα δικαστήρια γιατί διεκδίκησαν το αυτονόητο: την ελεύθερη διέλευση στους δρόμους.

Χαιρετίζουμε τον αγώνα που γίνεται εδώ και  έξι μήνες από τους κατοίκους του δήμου Πύδνας –Κολινδρού.  Στην πρωτοπορία των αγωνιζόμενων κατοίκων βρίσκονται καθημερινά στελέχη της Τ.Ο. Πιερίας του ΚΚΕ.
Επισημαίνουμε για ακόμη μια φορά ότι τα διόδια και οι διαρκείς αυξήσεις δεν έγιναν για καλύτερους δρόμους, αλλά για να ωφεληθούν οι μεγαλοεργολάβοι. Έχουν τεράστιες ευθύνες το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και τα άλλα κόμματα του συστήματος, γιατί μαζί ψήφισαν την παράδοση των οδικών αξόνων στους μεγαλοεργολάβους. Είναι ψέμα ότι οι εταιρείες  πληρώνουν για το φτιάξιμο των δρόμων. Όλα τα μεγάλα έργα ανήκουν στο λαό, είναι λαϊκή περιουσία γιατί φτιάχτηκαν με χρήματα του ελληνικού λαού. 
Η λαϊκή περιουσία, ούτε πουλιέται, ούτε παραχωρείται στο μεγάλο κεφάλαιο.
Στην ουσία το δημόσιο χρηματοδοτεί τα έργα και αυτοί συμμετέχουν μόλις κατά 10%, ενώ τους παραχωρείται το δικαίωμα να τα εκμεταλλεύονται για δεκαετίες (30 – 35 χρόνια)! 
Τα μεγάλα έργα, που έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και χρόνια, ιεραρχούνται, κατασκευάζονται και λειτουργούν με κριτήριο την κερδοφορία του κεφαλαίου. 
Στο παράδειγμα του ξεπουλήματος  των οδικών αξόνων, συμπυκνώνεται ανάγλυφα ολόκληρη η πολιτική που εφαρμόζει και η συγκυβέρνηση  ΝΔ – ΠΑΣΟΚ- ΔΗΜΑΡ, σύμφωνα με τις επιταγές της Ε.Ε.
Μια πολιτική που εξασφαλίζει κέρδη για το κεφάλαιο και χαράτσια για το λαό.
Μια  πολιτική που ιδιωτικοποιεί τα πάντα, ώστε να θησαυρίζουν κάποιοι μεγάλοι κατασκευαστικοί  όμιλοι, φορτώνοντας όλο και νέα βάρη στο λαό, ο οποίος ήδη ζει με το βάρος της ανεργίας, των απολύσεων, τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας.
Μια πολιτική που υποχρεώνει το λαό να χρυσοπληρώνει πολλαπλά τα έργα και για την κατασκευή και για τη χρήση.
Μια πολιτική που καταργεί κεκτημένα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, 
που συρρικνώνει μισθούς και συντάξεις, 
που ιδιωτικοποιεί την παιδεία, την υγεία και την πρόνοια, 
που ξεκληρίζει τους αγρότες και 
υποθηκεύει το μέλλον των μικρομεσαίων επαγγελματιών και αυτοαπασχολούμενων.
Μια πολιτική που ξεζουμίζει σε τελική ανάλυση  τους εργαζόμενους και τους ζητά  να πληρώσουν το μάρμαρο της καπιταλιστικής κρίσης. 

Τα διόδια είναι μέρος του πολέμου που έχουν εξαπολύσει κατά του λαού (ΠΑΣΟΚ – ΝΔ – ΕΕ) για να προστατέψουν τα τεράστια κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.
Σ’ αυτό τον πόλεμο που μας έχουν κηρύξει απαντάμε μαζικά και ενωμένοι με τη συμμετοχή μας στις κινητοποιήσεις και απαιτούμε την κατάργηση και το οριστικό γκρέμισμα των   διοδίων του Αιγινίου και της Λεπτοκαρυάς, αλλά  και όλων των διοδίων  της χώρας. 
Είναι ώρα να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας.
Η Πιερία βρίσκεται σε κλοιό διοδίων με αλόγιστες συνέπειες για τον τουρισμό και στο  εισόδημα των λαϊκών οικογενειών.
Η λαϊκή αγανάκτηση είναι δικαιολογημένη και ο λαός της Πιερίας, που αγωνίζεται ανιδιοτελώς, πρέπει να συνεχίσει τον αγώνα του, για την ακύρωση των διοδίων στο Αιγίνιο. Οι αγώνες που έγιναν και γίνονται στο Αιγίνιο αποτελούν κομμάτι ενός κινήματος πανελλαδικού που διαμορφώνεται εναντίον του χαρατσιού των διοδίων. 
Ο αγώνας  όμως πρέπει να έχει συγκεκριμένες πολιτικές στοχεύσεις για να έχει ουσιαστικό περιεχόμενο και δυναμική. Να καταδικάζει τις πολιτικές ξεπουλήματος των υποδομών της χώρας μας, από ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΕΕ, να μην αποδεχτεί τη λογική της ανταποδοτικότητας, όταν ο λαός πληρώνει άμεσους και έμμεσους φόρους, οι δρόμοι, όπως και άλλες υποδομές, λιμάνια, αεροδρόμια να είναι δημόσια και δωρεάν στην υπηρεσία του λαού. Μόνο τότε ο αγώνας θα είναι αποτελεσματικός και θα φέρει νίκες και όχι μέσα από διαβουλεύσεις και δημόσιες σχέσεις που ρίχνουν στάχτη στα μάτια του κόσμου, αποπροσανατολίζουν, συγκαλύπτουν τις πολιτικές ευθύνες ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, εξωραΐζοντας με αυτό τον τρόπο την αντιλαϊκή πολιτική που υπηρετούν για την εξασφάλιση κάποιων ψήφων.
Όψιμες και υποκριτικές είναι οι αντιδράσεις των πολιτευτών του νομού, του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Χύνουν κροκοδείλια δάκρυα  και υψώνουν αντιπολιτευτικές κορώνες.
Τόσα χρόνια έκρυβαν την αλήθεια από τον κόσμο, και μόνο όταν έφτασε ο κόμπος στο χτένι κινητοποιήθηκαν. Ζητούν, τώρα,  επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης  ή  προσπαθούν να αποποιηθούν ευθύνες προσωπικές αλλά και των κομμάτων τους οργανώνοντας συσκέψεις και συναντήσεις με τους υπουργούς. Περιορίζονται στην κριτική ότι τα διόδια στα Τέμπη είναι φθηνότερα ή ότι ένας «κακός» υπουργός έβαλε διόδια στην Πιερία.
Ξεχνούν   επιμελώς όμως ότι τα κόμματά τους, και οι ίδιοι,  έβαλαν φαρδιά πλατιά τις υπογραφές τους για το ξεπούλημα των εθνικών οδών και η κατασκευάστρια εταιρεία, σε δρόμους που είναι ήδη φτιαγμένοι με λεφτά από την άγρια φορολογία των εργαζομένων, μπορεί  να επιβάλλει διόδια κάθε 20 χιλιόμετρα σε κάθε έξοδο και είσοδο στην εθνική οδό. Ξεχνούν ότι με την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης η Αιγαίο Α.Ε. , σαν επικυρίαρχος του τόπου, κλείνει εξόδους  και εισόδους, εν μία νυκτί αποκόπτοντας τους κατοίκους από τα χωράφια, τα μαγαζιά τους, τις παραλίες. Μοναδικός σκοπός της το κέρδος.
Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ, λειτουργώντας ως δεκανίκι του συστήματος δεν τολμά ούτε καν να ψελλίσει: «Να καταργηθούν όλα τα διόδια. Να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση χωρίς χαράτσια πουθενά». Η αντίδρασή του είναι να μην πληρώνουμε αυξήσεις στα διόδια γιατί η ΕΕ με την οδηγία της 62/1999 επιτρέπει την επιβολή διοδίων μόνο σε αυτοκινητόδρομους που είναι ολοκληρωμένοι και ασφαλείς... 
Όλοι αυτοί με τις μεγαλόστομες δηλώσεις του τύπου  ΟΧΙ  ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΔΡΟΜΩΝ δε μας λένε την προοπτική. Τι θα γίνει μετά;
Αν ολοκληρωθούν οι παράλληλοι δρόμοι, αν βγουν οι άδειες και όλα θα είναι νομότυπα σύμφωνα με την υπογεγραμμένη σύμβαση, εμείς τι θα κάνουμε; θα πρέπει να πληρώνουμε ή να μην πατάμε στις εθνικές οδούς; 
Αν τα πάνε λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα δε θα πληρώνει ο εργαζόμενος λαός; Θα αναπτυχθεί τουριστικά η περιοχή μας; Δε θα πληρώνουμε διόδια στα τρόφιμα, στον καφέ, στο φαγητό; Θα τα φορτώσουμε στους επαγγελματίες της περιοχής για να κερδοσκοπεί η εταιρεία;
Μήπως τελικά, αυτή είναι η συνήθης τακτική η οποία  με το πέρασμα του χρόνου εκτονώνει τη λαϊκή αντίδραση, και ο κόσμος θα συμβιβάζεται με την κατάσταση; 
Το ΚΚΕ δεν παίζει  με τις λέξεις. Ούτε επαναδιαπραγμάτευση, ούτε αναστολή, ούτε παζάρεμα του χαρατσιού για τους ντόπιους. Είναι το τυρί στη φάκα. Αγωνιζόμαστε για κατάργηση των διοδίων, αίτημα που είναι πιο επίκαιρο από ποτέ.
Για να εμποδίσουμε τα άγρια μέτρα που συνεχώς κλιμακώνονται, για να ανατρέψουμε την αντιλαϊκή πολιτική χρειάζεται οργανωμένος εργατικός, λαϊκός αγώνας και συμμαχία εργατών, αυτοαπασχολούμενων της πόλης και του χωριού, κατά των κομμάτων και της εξουσίας των μεγαλοβιομηχάνων, τραπεζιτών, εφοπλιστών, μεγαλέμπορων. Για ριζικές αλλαγές στην οικονομία και την εξουσία, για αποδέσμευση από την ΕΕ.
Παλλαϊκός αγώνας τώρα, όχι μόνο για να μη γίνουν άλλα διόδια ή να φύγουν από την περιοχή μας, αγώνας για να καταργηθούν όλα τα διόδια, για υποδομές σύγχρονες που να απολαμβάνει δωρεάν ο λαός. Οποιαδήποτε μεσοβέζικη λύση είναι εμπαιγμός και αποπροσανατολισμός που στοχεύει στην εκτόνωση κάθε λαϊκής αγωνιστικής διάθεσης και αγανάκτησης. 
Έχουμε δικαίωμα σε δωρεάν, σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους, γιατί τους έχουμε πληρώσει και συνεχίζουμε να τους πληρώνουμε με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας και με τους μεγάλους φόρους στα καύσιμα.

Είμαστε δίπλα σας  σε κάθε αγώνα με προοπτική την κατάργηση και των διοδίων του Αιγινίου.

Τ.Ο.   Πιερίας του ΚΚΕ

Ιούνης 2013


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου