Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Αναρωτιέμαι γιατί θυσίασα τα καλύτερα και πιο δημιουργικά χρόνια της ζωής μου !



Αναρωτιέμαι γιατί θυσίασα τα καλύτερα και πιο δημιουργικά χρόνια της ζωής μου προς όφελος της κοινωνίας που ζω αλλά κυρίως για τον τόπο που μεγάλωσα και αγαπώ. Ίσως γιατί μεγάλωσα μέσα σε μια παρέα παλιών Αιγινιωτών & Κολινδρινων  που είχαν αρχές και που δυστυχώς εκλείπουν, ίσως γιατί με πρόσταξαν οι πρόγονοι μου, ίσως γιατί ήθελα να αλλάξω το μικρόκοσμο μου, ίσως γιατί έβλεπα από μικρός τα στραβά και τα τρισάθλια που συμβαίνουν γύρω μου, ίσως γιατί είχα ένα καλύτερο όνειρο από αυτό που εκφραζόταν απο την τοπική κοινωνία και ήθελα να το υλοποιήσω, ίσως γιατί ήθελα τον αυριανό ανυπεράσπιστo  δήμου μας να έχει ένα καλύτερο μέλλον, ίσως επειδή μου αρέσει η εξουσία, ίσως ίσως ίσως...Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος, το παιδί που με τον καιρό γινόταν άντρας δεν δείλιασε ούτε στιγμή να τα βάλει με κάθε οπισθοδρομική δύναμη απο όπου και αν εκφράστηκε, έκανε λάθη αλλα αγωνίστηκε ανιδιοτελώς με όλες του τις δυνάμεις για την πρόοδο και την ευημερία του τόπου του και έθεσε τι...!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου